השאלה על חברת נרקיס

חברת נרקיס בע”מ (להלן: “החברה“) הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בישיבת הדירקטוריון של החברה שהתקיימה ביום 31 בדצמבר 2016 נשמעו מספר טענות בלתי תלויות כדלקמן:

  • מנהל השיווק: “המידע הנסקר על ידי ה- CODM כולל מידע אודות מגזרי הפעילות ופעילויות נוספות המהוות 20% מסך הכנסות החברה (להלן: “הפעילויות הנוספות“). ניתן לראות כי עיקר הדיון על המידע הנסקר מתמקד במגזרים המדווחים על ידי החברה כיום, כך שהפעילויות הנוספות הינן תומכות ונלוות לפעילות הראשית והמידע לגביהן מצומצם יותר. לפיכך, אין לזהותן כמגזרים בני דיווח נפרדים”.
  • חשבת החברה: “המידע הכלול בביאור על מגזרי פעילות מאפשר למשתמשי הדוחות הכספיים להבין ולהעריך טוב יותר את הביצועים והסיכונים איתם מתמודדת החברה. לפיכך, חשוב שהגדרת מגזרי הפעילות תיעשה מנקודת המבט של משתמשי הדוחות הכספיים, ולאו דווקא מנקודת מבטם של מקבלי ההחלטות”.
  • מנהל חשבונות: “על אף שהרווח הנסקר על ידי ה- CODM לגבי מגזר אחד הינו רווח תפעולי בעוד שביתר המגזרים הוא סוקר את הרווח הנקי, החברה נדרשת להציג בביאור מגזרי פעילות את הרווח התפעולי לכלל המגזרים”.
  • מנכ”ל החברה: “היות ולחברה מגזר פעילות בר דיווח יחיד, אין צורך להציג את הביאור על מגזרי פעילות”.

 

סמנו את התשובה הנכונה ביותר:

  1. רק מנכ”ל החברה צודק.
  2. רק חשבת החברה ומנהל החשבונות צודקים.
  3. רק מנהל השיווק ומנכ”ל החברה צודקים.
  4. כל הטענות אינן נכונות.
  5. כל התשובות לעיל אינן נכונות.


כל הזכויות שמורות © [המרכז הבינתחומי הרצליה]

להצגת הפתרון לחץ כאן


סטודנט/ית יקר/ה

מאחלים/ות לכם/ן המון הצלחה בלימוד וההכנה לבחינות!
נתקלתם/ן בבעיה או טעות באתר? יש לכם/ן הצעות בשבילנו? רוצים/ות לספר לנו האם האתר עזר לכם/ן? ניתן לפנות אלינו דרך יצירת קשר צוות אסיאג יועצים בע”מ